Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
Toto léto jsme si pro naše klienty připravili něco speciálního, seminář s názvem Marketing a prodej pro menší a střední firmu. Tedy ona to původně měla být specialita na jaro, ale COVID nám do toho, jak se lidově říká, hodil vidle. Naštěstí Martin Staněk jako pohotový zastánce inovací a trenér tohoto nového semináře využil dobu omezených provozů a jiných podmínek pro další sběr materiálu, příkladů a průzkumů na seminář.
A tak dostal seminář Marketing a prodej pro menší a střední firmu nový „kabátek“ opentlený příklady z praxe i z doby coronavirové. Funkční principy obchodu i marketingu využité na maximum i v době, která zrovna moc podnikání nepřeje.
V létě už jsme to rozjeli naplno. Seminář proběhl v Praze i v Brně. Martin předvedl opravdu vynikající výkon a účastníkům předal spoustu zajímavých a inspirujících rad a tipů. Mimo jiné si tak odnesli odpovědi na otázky, co musí dělat menší firma v marketingu, aby přežila nebo jak budovat značku a zbytečně nevyhazovat peníze.
Přečtěte si, jak seminář hodnotili klienti.
Seminář se mi velmi líbil. Uvědomila jsem si, jak je doopravdy důležité mít u sebe jasno (bez pochyb) a pak vše jde.
"Jeden z nejlepších seminářů, na kterém jsem byla. Vynikající trenér Martin Staněk. Donutil mě několikrát se (i přes ty roky zkušeností v marketingu) zamyslet a vrátit se na úplný začátek."
Seminář byl jako vždy skvělý a splnil očekávání. Odjíždím opět nabitá energií a děkuji za cenné rady, jak možná ještě naše aktivity vylepšit a posunout dále.
"Pan Staněk byl zatím jeden z nejvýstižnějších lektorů. Uváděl spoustu "vtípků" ať už z business prostředí nebo jeho rodinného prostředí a díky tomu si i já konkrétně dokážu daleko lépe uvést určité příklady do praxe a vše si snadno zapamatovat. Také mi čím dál více dochází, že čím více seminářů projdete, tím více věcí vám začne zapadat do sebe a být jasnější, ať už v pracovním či soukromém životě.
Chcete vidět naši letní specialitu naživo? Máte poslední příležitost. Přihlásit se můžete zde.